Ανασκόπηση Μαΐου

31.5.17


      Τέλειωσε πια κι ο Μάιος και ήρθε η ώρα για την καθιερωμένη ανασκόπηση. Θα θυμάστε πιθανότατα πως στο τέλος της ανασκόπησης του Απριλίου έλεγα πως δεν αναμένω να πάει καλά ο Μάιος αναγνωστικά. Κι όμως, εντελώς απροσδόκητα, ο μήνας πήγε πολύ καλύτερα από προηγούμενους.
Για να δούμε λοιπόν… Μέσα στο Μάιο διάβασα:
  1. «Σάσενκα», του Simon Montefiore. Ένα συγκλονιστικό βιβλίο, για το οποίο έχω κάνει σχετική ανάρτηση εδώ.
  2. «Ψιθυρίσματα», του Μάριου Καρακατσάνη. Ένα ολιγοσέλιδο βιβλίο, που διηγείται τη ζωή του Κέβιν επηρεασμένη από τους δαίμονές του.
  3. «Γράμμα ΕΠΕΙΓΟΝ για τον Άγιο Βασίλη», της Άννας Πήλιου. Ένα μάλλον παιδικό ανάγνωσμα, στο οποίο ο μικρός Νικολάκης περιμένει πώς και πώς τον Άγιο Βασίλη.  Ξαφνικά όμως, τελευταία μέρα του χρόνου κάτι συμβαίνει και ο μικρός Νικόλας αποφασίζει να αλλάξει το γράμμα του. Θα προλάβει;…
  4. «Άφεσις», του Δημήτρη Αγαθοκλή. Μία συλλογή ποιημάτων, που κατά τη γνώμη μου, είχαν μία δυναμική που σε μαγνήτιζε.
  5. «Η δολοφονία του Ρασπούτιν», από τη σειρά  Τα φοβερά ντοκουμέντα. Καθαρά ιστορικό, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και σχετικές δημοσιεύσεις από εφημερίδες της εποχής της Ρωσίας κι όχι μόνο. Περιγράφεται ενδελεχώς η ζωή του Ρασπούτιν, το κλίμα στο αυτοκρατορικό παλάτι, και οι αλλαγές στην τσαρική οικογένεια, στην αυλή αλλά και στο πολιτικό παρασκήνιο μετά τη διείσδυση του Ρασπούτιν στην καθημερινότητα των Ρομανώφ.
  6. «Το συναχωμένο ηφαίστειο», της Ευρυδίκης Αμανατίδου. Ένα παιδικό ανάγνωσμα για την ανάγκη του ανθρώπου να δημιουργήσει δυνατές φιλίες και για την ομορφιά που κρύβεται μέσα σε κάθε καλοσυνάτη πράξη και καρδιά.
  7. «Το γυάλινο δωμάτιο», της Καίτης Λιανού - Ιωαννίδου. Περιλαμβάνει μικρές ιστορίες, αλλά και ποιήματα για την αλήθεια της ζωής, τις χαρές μα και τις λύπες. Δεν κατάφερε να με αγγίξει ιδιαίτερα, μα εκτιμώ πολύ την ειλικρίνεια στις λέξεις της.
  8. «Το χρυσό μπαλόνι», της Αθανασίας Γαϊτανίδου. Άλλο ένα παιδικό βιβλίο, το οποίο αναφέρεται στη διαφορετικότητα που έχουμε όλοι μεταξύ μας και στο σεβασμό απέναντι στη διαφορετικότητα.
  9. «Coraline: Η Μαύρη Ταραντούλα... που ήθελε να γίνει άνθρωπος», της Δήμητρας Αλεξανδρή. Ένα παιδικό βιβλίο που χαρίζει ένα δυνατό δίδαγμα: Να αγαπάμε τον εαυτό μας έτσι όπως είμαστε, να αντιληφθούμε πως υπάρχει σκοπός για τον οποίο είμαστε γεννημένοι έτσι και συγχρόνως να μην είμαστε υπεροπτικοί απέναντι σε άλλους.
  10. «Το παραμύθι της σκιάς», της Αγγελικής Σχοινά. Ένα μικρό παραμυθάκι, στο οποίο η Σκιά, η μικρότερη κόρη της Νύχτας, μαγεύεται από τον Ήλιο και αναγκάζεται να ζήσει την ημέρα. Μία πολύ έξυπνη ερμηνεία για την ύπαρξη της σκιάς, δοσμένη σε μορφή παραμυθιού, που θα γοητεύσει κάθε μικρό παιδί!
  11. «Ο ευτυχισμένος πρίγκιπας και άλλες ιστορίες», του Oscar Wilde. Μία πιο αναλυτική ανάρτησή μου για το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται εδώ.
  12. «Χιόνι στη λίμνη», της Susan Wiggs. Το βιβλίο αυτό είναι η τέταρτη ιστορία της σειράς Τα χρονικά της λίμνης. Έχω γράψει περισσότερα για το βιβλίο εδώ.
          Συνεπώς, μαζί με άλλα 3 βιβλία Μαθηματικών που κατάφερα να διαβάσω, η συνολική εκτίμηση του Μαΐου φτάνει στα 15 βιβλία!
                Όσο για ταινίες, παρακολούθησα τις εξής:
  1. Η μέρα των ηρώωνPatriotsDay. Έχω κάνει σχετική ανάρτηση εδώ.
  2. Captain Phillips. Βασισμένη σε αληθινά γεγονότα, η ταινία περιγράφει την περιπέτεια ενός πλοίου από την Αλαμπάμα που πέφτει στα χέρια πειρατών στη Σομαλία. Ένα θρίλερ που κυριολεκτικά με συγκλόνισε.
  3. Άγγελοι - Fallen. Μία ταινία που είδα στον κινηματογράφο και η σχετική μου ανάρτηση βρίσκεται εδώ.
  4.  Τζόκερ - Wild Card. Ο Νικ Γουάιλντ εργάζεται ως σωματοφύλακας στο Λας Βέγκας, κι έχει θανάσιμες δεξιότητες αλλά και πάθος με το τζόγο. Όταν ένας πολύ καλός του φίλος θα πέσει θύμα ξυλοδαρμού, ξυπνάει η δίψα του για εκδίκηση, σύντομα όμως θα ανακαλύψει ότι τα έχει βάλει με τη μαφία. Βυθίζεται στον υπόκοσμο καθώς μαφία κι ένοπλες δυνάμεις τον αναζητούν. Έχοντας ανεβάσει τα στοιχήματα, έχει να παίξει ένα τελευταίο παιχνίδι για να αλλάξει τη μοίρα του... κι αυτή τη φορά είναι όλα ή τίποτα. Δείτε το trailer της ταινίας εδώ.
  5. Ο άνθρωπος που γνώριζε το άπειρο – The man who knew infinity. Μία ταινία που αγάπησα για πολλούς λόγους, μα κυρίως για συναισθηματικούς. Φυσικά έκανα μία ξεχωριστή ανάρτηση, η οποία βρίσκεται εδώ.
  6. Ο βασιλιάς Αρθούρος : Ο θρύλος του σπαθιού - King Arthur : The legend of the sword. Μία ταινία που παίζεται στον κινηματογράφο και η σχετική μου ανάρτηση είναι εδώ.



Θέλω να ελπίζω πως και ο Ιούνιος, που σε λίγες ώρες θα είναι εδώ, θα  πάει το ίδιο καλά, όσο και ο μήνας που φεύγει.
Εσείς τι βιβλία διαβάσατε μέσα στο μήνα; Τι σκοπεύετε να διαβάσετε στο προσεχές μέλλον;



Να είστε καλά!




You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Πωπω πώς προλαβαίνεις βρε κορίτσι μου; Μάλλον έχεις πρόγραμμα, γιατί εγώ καιρό τώρα γυροφέρνω τα βιβλία μου και κανένα δε λέει να τελειώσει, άρα σκέφτομαι πως μάλλον εγώ είμαι αυτή που βαριέται... Μπράβο σου που έχεις τόσο κέφι και τα καταφέρνεις όλα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι διαβάζω μόλις βρω χρόνο, δε χάνω ευκαιρία, χαχα!
      Θα βρεις κι εσύ το κέφι!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Αχ αστα Αναστασάκι, βρίσκομαι εν όψει εξεταστικής και τα μόνα που διαβάζω είναι τα μαθήματα της σχολής. Άντε να τελειώσει κι αυτό το μαρτύριο να διαβάσω κι εγώ κανένα βιβλιαράκι 😊
    Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου, καλό μήνα με υγεία! 💖💖💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά, να δώσεις έμφαση στη σχολή τώρα! Καλή δύναμη κορίτσι, και καλή επιτυχία! Φιλάκιαααα!

      Διαγραφή
  3. Γειαα σου Αναστασούλιι!! Με συγχωρείς που έλειψα για αρκετό καιρό από blog σου. Επανέρχομαι δυναμικά λοιπόν και έχω να σου πω οτι τα βιβλια που διαβασες μου ακουγονται φοβέρα!! Εχω διαβάσει και εγω τον Ρασπουτιν και θεωρω οτι ειναι πολυ περιεργη η ζωη του... Φιλιαα πολλαα και καλο μηναα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βλέπω στα μέρη μου ξανά :))) Μιας και σε ενδιαφέρει κι εσένα η ζωή του Ρασπούτιν, θα κανονίσουμε να τα συζητήσουμε από κοντά 😉
      Φιλιά πολλάάάααα! Καλό μήνα με υγεία και με κάθε επιτυχία!!! ♥

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs