Έγκλημα στο Εξπρές Οριάν - Agatha Christie

26.10.17


Ο Ηρακλής Πουαρό, αφού εξιχνίασε μια υπόθεση στη Συρία, έλπιζε ν' απολαύσει τις διακοπές του στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί ένα επείγον τηλεγράφημα, τον καλεί να επιστρέψει στην Αγγλία. Προς μεγάλη του ευχαρίστηση, θα επιβιβαστεί στο Εξπρές Οριάν παρέα με τον παλιό του φίλο, τον κύριο Μπουκ, που είναι διευθυντής της σιδηροδρομικής εταιρίας. Το ταξίδι, δυστυχώς, δεν προοιωνίζεται ευχάριστο. Ο Πουαρό θα συναντήσει την πρώτη δυσάρεστη έκπληξη στο σταθμό, καθώς όλα τα βαγόνια είναι γεμάτα. Έτσι αναγκάζεται να μοιραστεί μια καμπίνα με τον 'Εκτωρ Μακ Κουήν, γραμματέα ενός πλούσιου Αμερικανού επιχειρηματία, του Σάμιουελ Ράτσετ. 
Ο Πουαρό αρνείται να εργαστεί για λογαριασμό του Ράτσετ, απλά και μόνο επειδή δεν του αρέσει η φάτσα του. Δεύτερη δυσάρεστη έκπληξη θ' ακολουθήσει, όταν το τρένο ακινητοποιηθεί από τα χιόνια. 
Εκεί ο συνοδός του τρένου, ύστερα από επανειλημμένες απόπειρες, θα κατορθώσει να εισχωρήσει σ' ένα κλειστό διαμέρισμα της κλινάμαξας, όπου τον περιμένει υπομονετικά ένα πτώμα! Ο Πουαρό έχει δουλειά μπροστά του. 



Μετά από καιρό, άλλη μία ιστορία της Agatha Christie. Η αλήθεια είναι ότι ανυπομονούσα να ξαναπιάσω κάτι δικό της, επομένως μόλις βρήκα την ευκαιρία... έπεσα με τα μούτρα. 
Το αγάπησα αυτό το βιβλίο, όπως και κάθε άλλο της Agatha Christie. Με μάγεψε η ατμόσφαιρα που αποπνέει, με ταξίδεψε στο χωροχρόνο... Οι περιγραφές ήταν όλες τόσο λεπτομερείς που μπορούσα να δημιουργήσω μέσα στο μυαλό μου τις σκηνές και να τις "ζήσω" σαν να ήμουν παρούσα. 
Το βιβλίο αυτό έχει ένα χαρακτηριστικό που δεν είχα ξαναδεί σε αστυνομική λογοτεχνία: ποιος είναι ο δολοφόνος. Τους υποπτευόμουν όλους και κανέναν συγχρόνως, μα η αποκάλυψη ξεπερνούσε κάθε προσδοκία μου. Νομίζω είναι από τις ιστορίες που η πλοκή τους και ακόμα περισσότερο το φινάλε τους δύσκολα ξεχνιούνται. Μια ιστορία συγκλονιστική, συγκινητική, αριστουργηματική!
Το προτείνω σε όλους, άλλωστε δε χρειάζεται η δική μου παρότρυνση: Agatha Christie είναι αυτή!



Ταυτότητα του έργου:
Συγγραφέας: Agatha Christie
Εκδόσεις: Λυχνάρι
Σελίδες: 171



You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Πόσο μα πόσο χαίρομαι που σε ξαναβλέπω σε αυτό το όμορφο διαδικτυακό μέρος! Μας έλειψες και εσύ, και οι προτάσεις σου!
    Ελπίζω να σε βλέπουμε συχνά τώρα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω κι εγώ Μάρθα μου!
      Φιλάκια πολλά! Καλά να περάσεις σήμερα! ❤

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρω αν μου έχει ξεφύγει κάποιο βιβλίο της!
    Κι όλα, μετά από εύγλωττο χρονικό διάστημα, διαβασμένα δεύτερη ή και τρίτη φορά. Και παρόλο που σ' αυτές, τις "επαναληπτικές" αναγνώσεις, το τέλος είναι γνωστό, υπάρχει αμείωτο το ενδιαφέρον.

    Από τα κορυφαία της, το "Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές"!
    Θαυμάσια (και συναρπαστική!) η επιλογή σου!

    Τα φιλιά και την καλημέρα μου, Αναστασία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω πόσα πρέπει να έχεις διαβάσει! Μακάρι να τα βρω κι εγώ και να καταφέρω να τα διαβάσω όλα!
      Με συγκλονίζει η ανατροπή που κάνει πάντα στο τέλος η Αγκάθα. Δεν είναι τυχαίο που τη χαρακτηρίζουν ως βασίλισσα του αστυνομικού!
      Πολλά φιλιά συνονόματη! Καλά να περάσεις!!! ❤

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs